![]() |
|
||||
|
||||
Citat:
Om kvoten korsar övre bandet ska Long OMX tas, och om kvoten korsar undre bandet tas Short OMX. ![]() |
|
|||
|
|||
Exit på hajjen igen idag 14.07, mindre än en minut efter att den vände position till kort omx /long dax
|
|
||||
|
||||
Vi håller på med en ändring i logiken hur status lagras. Märkligt att det bara är en handfull som rapporterat problem med tanken på att över 150 Sharkar är igång nu.
|
|
|||
|
|||
Min funker smooth efter reinstallasjon.
|
|
|||
|
|||
Min tuffar på fint, fiskar gott med lite justerade inställningar.
|
|
|||
|
|||
Även min verkar fungera utan problem...
|
|
|||
|
|||
Hej,
Jag tänkte precis byta ut min DAX SHRT till någon som har liknande hävstång som min OMX LONG men de som jag väljer mellan ser konstiga ut i listan i AutoTrader (T SHRT DAX NORDNET 21 och T SHRT DAX NORDNET 22). De har värdet "0" i kolumnerna "Senast", "Volym", "Lägst" och "Högst". Är det normalt? Kan/bör man välja dem ändå? |
|
|||
|
|||
Ok, tack bra att ngt händer. Jag gjorde nyss en test och sålde allt manuellt, då tog den igen samma felaktiga position en stund efteråt.
|
|
||||
|
||||
Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
Nu vände min Shark på det första övre bandet, jag är "nästan" säker på att vinsten inte var på minst 0,25% på traden (fiktiva kontot).
Om nu inte vinstkravet är uppfyllt vid första bandet, kommer Sharken att vända så fort vinsten överstiger 0,25% eller kommer den att vänta ända tills band 2 bryts? EDIT: Jag kollade transaktionerna och vinsten på det fiktiva kontot var 0,2502% vid vändningen ![]() Senast redigerad av EMA den 2018-06-13 klockan 21:14. |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Min haj vände kl 12:00 idag. Då tog den LONG OMX och SHRT DAX.
|
|
|||
|
|||
Samma sak hos mig 12:00:32.
|
|
||||
|
||||
Ni som inte får ordrar etc, ring oss för att vi ska kunna undersöka i detalj.
|
|
|||
|
|||
Installerade Alfa Shark i förrgår och i dag 09,03 började den handla varje minut fram till 10,28 OMX och DAX verkar konstigt
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|